Η αλήθεια για την χούντα του Παπαδοπουλου 21 Απριλιου 1967

κάποιες αλήθειες για την δικτατορία της 21ης Απριλίου 1967 και κάποιες συγκρίσεις με τις δήθεν δημοκρατικές κυβερνήσεις

Σχόλια

  • Veronica Obiglio
    Veronica Obiglio

    Poli endiaferon Euxaristo

    Πριν 16 ώρες
  • Veronica Obiglio
    Veronica Obiglio

    To zosto einai mia pragmatiki dimokratia

    Πριν 16 ώρες
  • coin paradise
    coin paradise

    🤔🤔🤔🤔🤔😘

    Πριν 18 ώρες
  • Arxontiko Nikolopoulou
    Arxontiko Nikolopoulou

    Ένα πράγμα έπρεπε να κανει ο Παπαδόπουλος και δεν το έκανε..να έπνιγε αυτά τα ερπετά που μας κυβερνούν τώρα..

    Πριν ημέρα
  • Γεώργιος Δ. Μυτερόζος
    Γεώργιος Δ. Μυτερόζος

    Τον δρόμο στο χωριό μου στο Παλιούρι Χαλκιδικής τον έφτιαξε η Χουντα αλλά και είναι ακόμη ο ίδιος δρόμος . Δεν βρέθηκε ΚΑΝΕΝΑΣ δημοκράτης για να τον κάνει καλύτερο εδω και 45 χρόνια ..!!

    Πριν 2 ημέρες
  • PETROS BOIDONIKOLAS
    PETROS BOIDONIKOLAS

    ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ

    Πριν 2 ημέρες
  • Mr M
    Mr M

    Το πραξικόπημα στην Κύπρο έγινε από τον Ιωαννίδη και ήταν στημένο έτσι ώστε να διαφύγει ο Μακάριος και να εξελιχθούν τα γεγονότα όπως εξελίχθηκαν. Προδοσία την οποία δεν θα έκανε ποτέ ο Παπαδόπουλος, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είχε κάνει άλλα λάθη

    Πριν 3 ημέρες
  • Θανασης Θυμιοπουλος
    Θανασης Θυμιοπουλος

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΓΝΗΣΙΕ ΕΛΛΗΝΑ....ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ...

    Πριν 3 ημέρες
  • Nick Eco
    Nick Eco

    "Η αλήθεια'' σαν πολλούς λάτρεις μάζεψε..

    Πριν 3 ημέρες
  • metal warrior
    metal warrior

    ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟ ΧΑΚΙ" ΤΟΥ Δ. ΕΛΕΥΘΕΡΑΤΟΥ, Το έργο "ΛΑΜΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΚΙ", που αποδομεί την Ιστορική Λαθροχειρία και προπαγάνδα κυκλοφορεί πλέον από τις Εκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ του Ιωάννη Γιαννάκενα. Δ/νση: Χαρ. Τρικούπη 14 (εντός της στοάς), Αθήνα. Τηλ. για παραγγελίες 210 3628976 ή 210 6440021. Τό βιβλίο «Λαμόγια στό χακί» δέν ἀποτελεῖ μία ἐπιστημονική ἤ ἔστω ψύχραιμη καί ἀντικειμενική ἔρευνα πού ἔχει ὡς σκοπό τήν ἀνεύρεση τῆς ἀλήθειας. Πρόκειται γιά ἐγχείρημα ἀναξιόπιστο, ἰδεοληπτικό, χωρίς πρωτογενεῖς πηγές, πού ὑποκαθιστᾶ τήν στοιχειώδη ἀντικειμενικότητα μέ τό εἰρωνικό ὕφος. Ὅλες οἱ πηγές πού χρησιμοποιεῖ εἶναι δευτερογενεῖς καί τριτογενεῖς! Ὁ λόγος πού μᾶς ὤθησε νά ἀσχοληθοῦμε μέ αὐτό δέν εἶναι ἡ ἀξία τοῦ περιεχομένου του, ὅσο ἡ ἐκτενέστατη προσπάθεια προβολῆς του ἀπό τά ΜΜΕ, χωρίς τόν παραμικρό ἀντίλογο. Οὐδέποτε δόθηκε ὁ λόγος στήν “ἄλλη πλευρά”… Κρίναμε λοιπόν ὅτι ἦταν χρέος μας πρός τήν Ἱστορία νά δώσουμε τήν ἀπάντηση στά ὅσα ἔγραψε ὁ κ. Δ. Ἐλευθεράτος. Καί τό δικό μας ἔργο τό ὀνομάσαμε «Λαμόγια χωρίς Χακί», γιά νά καταδείξουμε ὅτι δέν ὑπάρχει μεγαλύτερη… “λαμογιά”, ἀπό τό νά προσπαθεῖ κάποιος νά ἀλλοιώσει τήν ἱστορία καί νά διαστρεβλώση τήν ἀλήθεια… Ἡ τεκμηρίωση τῆς ἀπαντήσεώς μας ἔγινε μέσα ἀπό τίς πλέον ἀναμφισβήτητες πρωτογενεῖς πηγές: - Τίς ἐκθέσεις τῶν Διεθνῶν Οἰκονομικῶν Ὀργανισμῶν, ὅπως ὁ Ο.Ο.Σ.Α., τό Δ.Ν.Τ., ἡ Οἰκονομική Ἐπιτροπή τοῦ Ο.Η.Ε., ὁ Διεθνής Οἰκονομικός Τύπος, οἱ Τράπεζες διεθνούς κύκλου ἐργασιῶν, τό Διεθνές Γραφεῖο Ἐργασίας κ.λπ. - Τά στοιχεῖα τῆς Ε.Σ.Υ.Ε., τῆς Τραπέζης τῆς Ἑλλάδος, τῆς Ὑπηρεσίας Ἐθνικῶν Λογαριασμῶν, σπανίων κυβερνητικῶν ἐκδόσεων, ἀπορρήτων ἐγγράφων καί ἀρχεῖων Ὑπουργεῖων τῆς περιόδου. - Τόν συγκριτικό συσχετισμό μέ ὅλες τίς κυβερνητικές περιόδους πρίν καί μετά ἀπό αὐτήν, ἀπό τό 1953 μέχρι τό 1993, καθῶς καί μέ τίς διεθνεῖς οἰκονομικές ἐξελίξεις. - Τήν σχετική βιβλιογραφία -ἀρνητικά καί θετικά προσκείμενη- πού ἀφορά τήν οἰκονομική πολιτική καί τά πεπραγμένα τῆς ἐποχῆς. Υποκινοῦμε τούς ἀναγνώστες νά διαβάσουν καί τό βιβλίο τοῦ κ. Ἐλευθεράτου καί τήν δική μας ἀπάντηση. Νά μελετήσουν τά στοιχεῖα καί τήν τεκμηρίωση σέ ἀντιπαραβολή μέ τά δικά του. Εἶναι σίγουρο ὅτι θά ἐξαγάγουν τά συμπεράσματά τους. Θά κρίνουν καί θά συγκρίνουν, χωρίς παρωπίδες καί πέραν ἀπό πολιτικές ἐμπάθειες καί κομματικές σκοπιμότητες... www.politeianet.gr/books/9789605225636-chatzidakis-n-manos-pelasgos-lamogia-choris-chaki-296584

    Πριν 4 ημέρες
  • GameNewsPoimen
    GameNewsPoimen

    Αν είχαμε τώρα χούντα θα μπορούσες να τα πείς αυτά αλλά αυτή τη φορά για την δημοκρατία;, Γι'αυτό στα τρένα και εσύ... Τα αρνητικά δεν τα λέμε έτσι,μόνου για την δήθεν οικονομική ανάπτυξη, όπου έβλεπες στις ταινίες να είναι όλοι φτωχομπινεδες...Ρε η Ολλανδία πώς τα καταφέρνει και χωρίς χούντα.μμ μάλλον Δεν έχει τρελούς τόσους πολλούς όσο εδώ μάλλον.

    Πριν 4 ημέρες
  • Υannis Papathymios
    Υannis Papathymios

    Συγχαρητήρια κύριε Μπεθάνη 😀

    Πριν 4 ημέρες
  • STELIOS SARAFIANOS
    STELIOS SARAFIANOS

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΥΓΕ!

    Πριν 5 ημέρες
  • Souli Stephanou
    Souli Stephanou

    Εξαιρετική και πολύ κατατοπιστική τοποθέτηση. Μπράβο!

    Πριν 5 ημέρες
  • Leas Pro
    Leas Pro

    Hsteeee xazhhhhh oloiiii edw pera mhn hsteee xazoi mhn sas tholoun ta matia se ligo tha mas peite oti thelete kai pisw thn xouda axrhsthhhh anthrwph ziste thn zwes sas

    Πριν 9 ημέρες
  • Konstantinos Valassiadis
    Konstantinos Valassiadis

    Bravo. Η ιστορια και τα γεγονότα οπως πρεπει να λεγονται

    Πριν 9 ημέρες
  • Anastasios Deligiannis
    Anastasios Deligiannis

    τα ιδια ελεγε και ο πατερας μου ο οποιος ηταν αριστερος .......μπραβο ρε μεγαλε ΑΞΙΟΣ

    Πριν 10 ημέρες
  • Eleni Mixalopoulou
    Eleni Mixalopoulou

    Και γω στα 40 και γω ακούω που είσαι ρε Παπαδόπουλε, βάζω ληπον την μάνα μου κάτω και αρχίζω γιατί αυτό γιατί εκείνο, από τα πολλά κράτησα ένα στο χωριό μεγαλοσα 4 κορίτσια, Με ανηχτες τις πόρτες, τώρα ο μεγάλος μου γιος ο αδελφός μου δηλαδή Με 2 κορίτσια εγγόνια δεν τολμά να τα αφήση στην πλατεία. Τάκης από Πάτρα

    Πριν 10 ημέρες
  • Βελουχιωτα κρεμασμενη Για παντα νικημενη
    Βελουχιωτα κρεμασμενη Για παντα νικημενη

    Κύριε μπεθανη τα χαλασατε άσχημα σε αυτό με την Κύπρο Ο μακάριος έφερε τον στρατό τον τουρκικό δεν τον βρήκε εκεί η χούντα

    Πριν 10 ημέρες
  • kostas dontsios
    kostas dontsios

    Ο πατέρας μου έζησε εκείνη τη περίοδο και πάνω κάτω μου έχει πει ότι λέει και ο παραπάνω κύριος. Πολλά πράγματα δούλευαν ρολόι τότε . Όπως και πάρα πολλά έργα από αρδευτικά δίκτυα, αποχετευτικό, ηλεκτροδότηση κτλ έγιναν τότε ... Θα μπορούσαν να κάνουν τα μισά η και καθόλου.Η αλήθεια είναι όμως ότι έφτιαξαν πολλές υποδομές.Οπως και κάνανε και λάθη τα οποία όμως σε σχέση με τα λάθη που έκαναν αυτοί που ανέλαβαν μετά είναι σταγόνα στον ωκεανό.

    Πριν 10 ημέρες
  • Χριστηνα Μαματοπουλου
    Χριστηνα Μαματοπουλου

    το παπαδοπουλο θα ψυφισω στις εκλογες που θα ερθουν

    Πριν 11 ημέρες
  • Georgios Kalfas
    Georgios Kalfas

    RESPECT

    Πριν 11 ημέρες
  • Αρης Κοζιακας
    Αρης Κοζιακας

    Τι μπούρδες είναι αυτά που λες Καταλαβαίνεις τι λες; Την εποχή εκείνη η Χούντα άφησε ένα τεράστιο ΧΡΕΟΣ 95 δις εκείνη την εποχή και ο τρόμος τρόμος

    Πριν 12 ημέρες
  • saganas thomas
    saganas thomas

    Φωτεινός παντογνώστης , εκλπήσομαι !!!!!!

    Πριν 14 ημέρες
  • Patsios Patsios
    Patsios Patsios

    Καλό. συνέχισε και με άλλα θέματα

    Πριν 15 ημέρες
  • ace ventura
    ace ventura

    Το συνθημα σου ειναι εμπρος πισω,η χουντα σε μια κοινωνια ειναι καταντημα και μονο,δειχνει την ανικανοτητα των μελων της να μπορει να ζει ελευθερα και νιωθει την αναγκη απο καποιον καποιους για να τους βαζουν χερι και να τους λενε μην αυτο μην εκεινο,και να τους τιμωρουν αυστηρα,καταστασεις που παραπεμπουν σε παναρχαιους πολιτισμους,αυτο μας ελειπε ενα καθεστως να πεσουμε ποιο πολυ στον βουρκο.Τι ειναι αυτα που λες

    Πριν 15 ημέρες
  • Stavros Mpagiaths
    Stavros Mpagiaths

    Καλά τα πε

    Πριν 16 ημέρες
  • KONDIM
    KONDIM

    αυτα που λες με τοσο θαρρος-θρασος τωρα θαθελα να τα ελεγες και τοτε!!!! να εκθειαζες δηλ. το σοσιαλισμο στην χουντα η νασουν εργατης και να ζητουσες μεροκαματο. μαγκας ακ του ασφαλους , χρησιμοποιωντας την ελευθερια της δημοκρατιας. αιντε στο κλουβι σου.δεν εζησες με το φοβο μαλλον ποτε . κρυπτοφασιστες που νομιζουν οτι εχουν μυαλο και κριση. αναξιος αλλου σχολιασμου!!!!

    Πριν 17 ημέρες
  • Χρήστος Μαζαράκης
    Χρήστος Μαζαράκης

    ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ -ΠΡΩΤΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΗΡΘΑΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΙΑΡΧΟΥ.

    Πριν 17 ημέρες
  • giorgos of spades
    giorgos of spades

    Μια χαρά τα λέτε καλέ μου άνθρωπε!! Άλλο Δημοκρατία άλλο ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ....

    Πριν 17 ημέρες
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    MILAMAS GIA THS 15_4_67 NA MATHOUN POLOI TO SXEDIO EMFILIOU APO THN ( E.K _ KAI TOTE EDA SHMERINO SHRHZA MHN KSEXNIOMASTE ), K.PETHANH.

    Πριν 18 ημέρες
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    GIA THN SYNTAKSI DYO 5 ETON PROGRAMATON EKSOPLIZMON TON E.D.,THN AGORA TON FANTOM,YPOBRYXIA

    Πριν 14 ημέρες
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    ENA LATHOS (15_3_67) OXOI 4_67 MOLIS TO EIDA,TA ALA TA KSEROUN AFTA POU DEN KSEROUN NA MAS MEILAS.GIA NA MATHENOUN OI ASXETOI.

    Πριν 14 ημέρες
  • Georgios Chasiotis
    Georgios Chasiotis

    Ένας γόνος αριστερής οικογένειας που μιλάει για την χούντα και λέει μόνο αλήθειες... ΑΞΙΟΣ και Ευγε σου κ. Μπεθάνη που λέτε την αλήθεια χωρίς πάθος ή μίσος κι ο λόγος σας πρέπει να μείνει στην ιστορία της Ελλάδος, να διδάσκει τους Έλληνες στο μέλλον, διότι μια χαρά τα λες κι έτσι ακριβώς είναι τα γεγονότα. Επίσης για πες τους ότι ο Παττακός, έφερε νερό λουτρακίου στην Κόρινθο, αφού έβαλε σωλήνες μέσω θαλάσσης και πίνανε νερό λουτρακίου, ενώ από την δημοκρατία τους μέχρι και τώρα η Κόρινθος διψάει, διότι κλείσανε τους σωλήνες !! Γιαυτό Γιώργο θα λένε και θα κλαίνε. Υ.Γ. Έκανες ένα λάθος όμως: Το συμβάν της Κύπρου δεν το προκάλεσε η κυβέρνηση του Παπαδόπουλου, αλλά του Ιωαννίδη, αλλά κιέτσι χάθηκε το 3% με τον 1ο Αττίλα, ενώ στην Μεταπολήστευση του Καραμανλή, χάθηκε άλλο ένα 35% με τον Αττίλα 2, ενώ έκανε συνομιλίες με τους Τούρκους στην Ελβετία, με σύνολο το 38% της Κυπριακής Τουρκοκατοχής !!!.

    Πριν 18 ημέρες
  • I B
    I B

    Δεν ηταν η Χουντα προιον της Αμερικης; Δεν ηταν οι Χουντικοι οργανα των Αγγλων και του ΙΔΕΑ στην Αιγυπτο στην κατοχη;Δεν ηταν ο Παπαδοπουλος ταγματασφαλιτης που χτυπουσε προσοχη στους ΝΑζι; Δεν ηταν ο Παπαδοπουλος υπευθυνος για το εγκλημα της Κυπρου; Εβγαλε την Ελληνικη Μεραρχια και ο Ιωαννιδης σαν γνησιος ηλιθιος και βλακας δεν την τοποθετησε αλλα αργοτερα ειπε στον Κισινγκερ οτι ''μας εξαπατησατε'' , Ε βεβαια τετοιος ηλιθιος και προδοτης ηταν τον χρησιμοποιησαν σαν χρησιμο ηλιθιο οι Αμερικανοι. Οι χουντικοι ηταν και ειναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ εξαιτιας τους χαθηκε το 40% της Κυπρου.Ηταν πρακτορες των Αμερικανων.

    Πριν 19 ημέρες
  • Makos Tsoynami
    Makos Tsoynami

    Πραγματικά υπέροχος, ένα ευχαριστώ γιατί πραγματικά πλέον δεν μιλάει κανείς. Συνεχίστε να κάνετε αυτό που κάνετε και να προβληματίζεται τον κόσμο μέσα από αληθινά γεγονότα και περισσότερο για την νέα γενιά, που με τα χρόνια τα έχουν θάψει οι ολιγάρχες , υπέρ της κερδοσκοπίας ..

    Πριν 20 ημέρες
  • Menelaos Sivvianakis
    Menelaos Sivvianakis

    α

    Πριν 22 ημέρες
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    ANAFERETE KAI GIA TIS 20.8.65/63_15_7_65GIATHN PARETHSH G.PAPANTREOU TO 65_GIA ASPIDA,EDA,KKE.ERE.GIA NA MATHOUME.

    Πριν 22 ημέρες
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    GIA TO OXI STH DIXOTOMHSI THS KYPROU TON SEPTEMBRIO TOU 71 .

    Πριν 14 ημέρες
  • George Vell
    George Vell

    Κ Μπεθανη όσο αφορά την Κύπρο δεν την έκανε την ζημιά ο Παπαδόπουλος (το 1974 ήταν στη φυλακή) αλλά ο Ιωαννίδης που ήταν πράκτορας της cia ο οποίος πρόδωσε την επανάσταση του 1967 και τον Ελληνικό λαό. Όσο αφορά τους πακιστανούς η δικτατορία τους είχε απελάσει όταν πήρε το Πακιστάν θέση υπέρ της Τουρκίας.

    Πριν 22 ημέρες
  • George Vell
    George Vell

    Τέτοιους ανθρώπους θέλουμε στην κυβέρνηση. Αξιος

    Πριν 22 ημέρες
  • John Kas
    John Kas

    οποιαδήποτε τοποθέτηση σε οποιοδήποτε σοβαρό ζήτημα που έχει την αξίωση να λέει ότι αποκαθηστά την αλήθεια θα πρέπει να συνοδεύεται απο βιβλιογραφία και παραπομπή σε πηγές σοβαρές και αξιόπιστες. Μέχρι τότε αυτό το βίντεο δεν είναι τίποτα άλλο απο μια κατάθεση προσωπικών απόψεων και εμπειριών και η αλήθεια των όσων εκφράζονται είναι το ίδιο αβάσιμη και αναξιόπιστη όσο και κάποιου θα εξέφραζε την αντίθετη άποψη χωρίς τις αντίστοιχες παραπομπές.

    Πριν 23 ημέρες
  • Dimos Cristod.
    Dimos Cristod.

    Στη χώρα που γέννησε την δημοκρατία να βλέπεις θαυμαστές τυρράνων και θιασώτες δικτατοριών,εκπληκτικό! Θέμα παιδείας και ωριμότητας που αποκτιέται μόνο με βαθιά ιστορική γνώση.Δύσκολα πράγματα!

    Πριν 23 ημέρες
  • Reality Analyst
    Reality Analyst

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ BRETTON WOODS. ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΩΣΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΑΛΛΑ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ 2012, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ 2 ΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ (ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ) ΤΟ 2015, ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ. ΦΕΚ 166Α: 4352 --> 2016 ΦΕΚ 234Α :4444 --> 2017 ΦΕΚ Α 196: 4507 --> 2018 ΦΕΚ 213 Α: 4584 --> 2019 ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ, ΩΣ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ 49.000 ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΡΟΘΤΣΑΙΛΝΤ (τραπεζα Ελλάδας) ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΙΣ 9/5/2016 ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ. 9/5/2016 ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ 10/5/2016 ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ "το στέλνω στους αρμόδιους και συγκεκριμένα στην ΓΓΔΕ" Και τι έγινε μετά; 17 ημέρες μετά κλείνουν την ΓΓΔΕ και φτιάχνουν την ΑΑΔΕ, την ΕΦορία φάντασμα. Νόμος 4389. ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΘΑΝΗ, ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ; ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑΣΣΕΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.

    Πριν 24 ημέρες
  • gthalassis21
    gthalassis21

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΜΕΡΑΡΧΙΑ” Η αποστολή και η απόσυρσίς της α) Η αποστολή της ΕΛΔΥΚ/Μ έγινε από τον Π. Γαρουφαλιά εν αγνοία του Γ. Παπανδρέου. Δεν επρόκειτο περί “Μεραρχίας” αλλά περί μίας δυνάμεως 7.328 ανδρών (μία Μεραρχία της εποχής απετελείτο από 12 - 13.000 άνδρες) που η αποστολή της υπονόμευσε το σχέδιο πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας για ανάπτυξι της Εθνικής Φρουράς σε δύναμη Σώματος Στρατού, αποτελούμενου σε «οροφή πολέμου» από 4 Κυπριακές Μεραρχίες ισχύος 55 - 60.000 ανδρών! β) Δεν εξασφάλιζε κανένα στρατηγικό πλεονέκτημα στην Κύπρο διότι εστερείτο παντελώς αεροναυτικής καλύψεως. Όποιος έχει στοιχειώδεις στρατιωτικές γνώσεις γνωρίζει ότι μία νήσος δεν καλύπτεται αμυντικά από επίγειες δυνάμεις χωρίς αεροναυτική κάλυψι. Διότι τότε είναι καταδικασμένες σε αποκοπή με μοιραίο αποτέλεσμα τον αγώνα φθοράς και τον τελικό αφανισμό. γ) Τα επεισόδια της Κοφίνου - Αγ. Θεοδώρων τον Νοέμβριο 1967, υπήρξαν μια “προβοκάτσια” για δημιουργία “τεχνητής κρίσεως” με αποκλειστικό σκοπό την ανατροπή της 21ης Απριλίου. Στήθηκαν από το “μέτωπο” Βασιλέως - Μακαρίου - Καραμανλή με την επίσκεψι Γρ. Σπαντιδάκη στην Λευκωσία στις 21 Οκτωβρίου 1967 και την αποστολή Μ. Αρναούτη στον Καραμανλή στις 30 Οκτωβρίου 1967: δ) Ο τότε Αντιπρόεδρος και ΥΕΘΑ Γρ. Σπαντιδάκης -λειτουργώντας κατά μυστική εντολή του τότε Βασιλέως- στις 23 Ὀκτωβρίου 1967 έδωσε “έγκριση” και στις 1 Νοεμβρίου 1967 εντολή για την επιχείρηση Κοφίνου -μέσῳ της Α’ ΜΕΟ (Μεικτή Επιτελική Ομάδα) του ΓΕΕΘΑ προς την ΑΣΔΑΚ- εν αγνοίᾳ του ΓΕΣ και της υπόλοιπης Κυβερνήσεως. Έτσι ο Γ. Γρίβας παραπλανήθηκε και συνέταξε το σχέδιο “Γρόνθος”. ε) Κατά τα Πολεμικά Συμβούλια που ακολούθησαν, ο Γεώργιος Παπαδόπουλος επί 10 ολόκληρες ημέρες -από 17 μέχρι 26 Νοεμβρίου 1967- παρέμεινε ανένδοτος στην απόρριψη του “τελεσιγράφου” συγκρουόμενος επί 6 ημέρες με τον Βασιλέα. Και στις 19 Νοεμβρίου διεκήρυξε: «Εις περίπτωσιν πολέμου σεις Μεγαλειότατε, σύμφωνα με το Σύνταγμα, θα τεθεῖτε Αρχιστράτηγος των Ενόπλων Δυνάμεων». στ) Αντιθέτως ο τότε Βασιλεύς στις 20 Νοεμβρίου και ο Μακάριος στις 22 Νοεμβρίου ζήτησαν αποδοχή του “τελεσιγράφου”. Και τόσο στον πρέσβυ Τάλμποτ (21 Νοεμβρίου) όσο και στον Σάϋρους Βανς (23 Νοεμβρίου) δήλωσε ότι «δεν θα έριχνε τον πρώτο πυροβολισμό ακόμη και σε περίπτωση τουρκικής εισβολῆς!» Στις 26 Νοεμβρίου η βασιλική στρατιωτική ηγεσία δήλωσε αδυναμία και κίνδυνο «νέου 1897». Την απόφαση ανακλήσεως της ΕΛΔΥΚ/Μ έλαβε τελικά αποκλειστικά και “εκβιαστικά” ο Βασιλεύς, προκειμένου να μη καταληφθούν νήσοι του Ανατολικού Αιγαίου και η Τουρκία να επιβάλη τους όρους της στο Κυπριακό. Ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ήταν ο μόνος που απαίτησε να παραμείνουν μυστικά στην Κύπρο όλοι οι αξιωματικοί της ΕΛΔΥΚ/Μ, το βαρύ υλικό της, πλην αρμάτων, και πυρομαχικά και εφόδια για αγώνα 20 ημερών.

    Πριν 24 ημέρες
  • Κώστας 78
    Κώστας 78

    3 μεγαλύτερη δύναμη στην οικονομία

    Πριν 26 ημέρες
  • Κώστας 78
    Κώστας 78

    Εγώ ένα έχω να πω είμαι 15 χορνων και στο σχολείο από την πρώτη δημοτικού μέχρι και την πρώτη γυμνασίου εφιεροναμε ένα 2ωρο για αυτήν την εποχή και για το Πολυτεχνείο με απίστευτα ψέματα.οσοι είναι πάνω από 50 χρονων θυμουνται και ξέρουν

    Πριν 26 ημέρες
  • antonis koureas
    antonis koureas

    Μας θέλουν αμόρφωτους για να μας ξολαλουν σαν τα πρόβατα μπράβο σου λέγε αλήθειες

    Πριν 26 ημέρες
  • Euryptolemos M
    Euryptolemos M

    Ωραία, τώρα μπορούμε να πούμε την αλήθεια και για τον Χριστιανισμό; Τίς επιπτώσεις του στην κατάλυση του πολιτισμού και τήν επιφορά του μεσαίωνα;

    Πριν 27 ημέρες
  • Nik Mouz
    Nik Mouz

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΑΣ

    Πριν 27 ημέρες
  • osho osho
    osho osho

    Μετά την δύση του ήλιου πας κυκλοφορων θα πυροβολείτε άνευ διακρίσεως

    Πριν 29 ημέρες
  • osho osho
    osho osho

    Ουστ ρε νοσταλγοί του φασισμού που έχετε για όλα μια δικαιολογία για τους "αποφασιζομεν και διαταζομεν" η ελευθερία σας τρομάζει και δεν μπορείτε να την διαχειριστιτε γι αυτό θέλετε φασίστες να σας βάλουν σε τάξη στη γη και τιμωρους θεούς για το αχυρενιο μυαλό σας

    Πριν 28 ημέρες
  • Alexandros El
    Alexandros El

    Κατά τους πρώτους τρεις μήνες μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση έγινε αυτό.

    Πριν 29 ημέρες
  • Αρχαίος Έλλην
    Αρχαίος Έλλην

    πραγματι ετσι ειναι αλλα στα κομουνιστικα καθεστωτα και παντως οχι στην χουντα.

    Πριν 29 ημέρες
  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΑΜΠΟΥΡΛΟΣ
    ΣΠΥΡΟΣ ΤΑΜΠΟΥΡΛΟΣ

    antinewskilkis.blogspot.com/2012/11/blog-post_8131.html#more Θέλεις Παπαδόπουλο μαλάκα;

    Πριν 29 ημέρες
  • Αρχαίος Έλλην
    Αρχαίος Έλλην

    Μαλακας ειναι ο προδοτης τσιπρας και οι προδοτες κομουνιστες..

    Πριν 29 ημέρες
  • bob ross
    bob ross

    Για τον διπλασιασμό στον Πρωθυπουργικό και υπουργικό μισθό μέσα λίγες μέρες κουβέντα? Για το βόλεμα των αδερφών του Παπαδόπουλου σε "Υπουργό παρά το Πρωθυπουργό" και Υπουργό Δημόσιας τάξης πάλι τίποτα? Για τον τετραπλασιασμό χρέους από 32 δις δραχμές σε 114 δις δραχμές μέσα στην επταετία πάλι τίποτα? Πολύ "αριστερός" ο κύριος μπεθάνης...

    Πριν 29 ημέρες
  • ΑΜΕΤΑΝΌΗΤΟΣ ΕΝΩΤΙΚΌΣ
    ΑΜΕΤΑΝΌΗΤΟΣ ΕΝΩΤΙΚΌΣ

    Η Χούντα παρέδωσε το 1973 στις 8 Οκτωβρίου. Η εισβολή έγινε το 1974

    Πριν μήνα
  • miltos 5
    miltos 5

    Αυτό που λένε ότι η χούντα έδωσε την Κύπρο. Η Κύπρος την έδωσε ο ιωαννιδησ που ήταν πιόνι των Αμερικανών. Επίσης στο πολυτεχνείο επειδή ο θείος μου ήταν δίπλα στο άρμα απλά επειδή είχε βγει ένας νόμος που λέει δεν μπορεί να μπει ο στρατός σε ενα πανεπιστήμιο και έτσι πολύ εγκληματίες πηγεναν στα πανεπιστήμια και έτσι μόλις εβγενε ένας εγκληματίας από το πολυτεχνείο τον σκότωναν

    Πριν μήνα
  • σταματης αγγελετος
    σταματης αγγελετος

    Δεν ηταν χουντα,ηταν ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

    Πριν μήνα
  • BarkMatter
    BarkMatter

    Μαλακία ο ρομαντισμός και ο Α και ο Β εκεί οφείλονται

    Πριν μήνα
  • Andreas M
    Andreas M

    πραγματικα ειστε ρητορας κε Μπεθανη..

    Πριν μήνα
  • Αλέκτωρ Ελάλησε
    Αλέκτωρ Ελάλησε

    Εν αρχή καλό, δευτερευόντως όμως , 1) την Κύπρο την έχασε ο Ιωαννίδης και το μεγαλύτερο μέρος της χάθηκε από τον , και αποκαλούμενο Καραμανλή. 2) οι Πακιστανοί επί Παπαδόπουλου αγαπητέ μου ήλθαν κάτω από τον ΕΛΕΓΧΟ του κράτους, και όχι ασύδοτα όπως στις ημέρες μας. Ευχαριστώ.

    Πριν μήνα
  • Θ. ΚΑΠ
    Θ. ΚΑΠ

    Φίλε, αυτά να τα πεις στις οικογένειες αυτών που εξορίστηκαν στη Μακρόνησσο και τα άλλα ξερονήσια, σε αυτούς που έχασαν τη ζωή τους, σε αυτούς που βασανίστηκαν στα υπόγεια της Μπουμπουλίνας, σε αυτούς που δεν διορίστηκαν στο δημόσιο γιατί δεν είχε χαρτί ''εθνικοφροσύνης'', και σε αυτούς που δεν τολμούσαν να πουν τη γνώμη τους δημόσια γιατί ήξεραν τι τους περίμενε !!! Ο λαός που τα έζησε άμεσα ή έμμεσα τα ξέρει και δεν τα ξεχνά όπως θέλεις εσύ να τα ξεχάσει ο κόσμος, και να παραπληροφορήσεις τους νεώτερους που δεν το έχουν ψάξει αρκετά για το τι έγινε αυτή την καταραμένη εφταετία !!! Άντε μπράβο !!! Καταραμένοι φασίστες ....

    Πριν μήνα
  • GER KANELL
    GER KANELL

    Μάλλον ζούσες για χρόνια στο εξωτερικό. Αυτός με τα σάπια κρέατα Αργεντινής ήταν ο υπουργός εμπορίου (στρατιωτικός), αν δεν κάνω λάθος, ο Μπαλόπουλος και επειδή έφαγε μερικές σφαλιαρίτσες, κατάλαβε ότι βασάνιζαν τον κόσμο. Δεν είπες για το Τάμα, τι απέγινε το τεράστιο ποσό που συγκεντρώθηκε και πολλά άλλα. Αυτοί οι υπάλληλοι της CIA ξέπλυναν όλες τις βρομιές των πολιτικών, οι οποίοι επέστρεψαν σαν ήρωες. www.bloko.gr/2017/02/18.html

    Πριν μήνα
  • ΑΓΑΘΟΝΙΚΗ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ
    ΑΓΑΘΟΝΙΚΗ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ

    Συγχαρητήρια Δημήτριε για αυτήν την επ' αφορμή μιας πολιτικής περιόδου της Ελλαδας σπουδαία πολιτική ανάλυση από την οποία πρέπει να διδαχθούν οι πολιτικοί για το πως κυβερνάται μια χώρα αλλα και οι κυβερνώμενοι πολίτες πρέπει να συνειδητοποιήσουν οτι η επιλογή των πολιτικών πρέπει να γίνεται με κριτήριο πως η κοινωνία μας θα γίνει καλύτερη, πως η χώρα μας θα αναπτυχθεί χωρίς να εξαρταται και να είναι ασφαλής στα εθνικά της θέματα.

    Πριν μήνα
  • MARKUS MARKUS
    MARKUS MARKUS

    σωστα...

    Πριν 12 ημέρες
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΑΓΟΡΑΡΗ
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΑΓΟΡΑΡΗ

    πολυ σωστα !

    Πριν 24 ημέρες
  • ANDREAS KAPSOMENOS
    ANDREAS KAPSOMENOS

    Φασίστας ο αστυνομικός αλλά και στην Αλβανία του Χότζα τους κουρεύαν τους μαλλιάδες. Ε όχι και εγκληματίας επειδή κούρευε με την ψιλή.

    Πριν μήνα
  • ANDREAS KAPSOMENOS
    ANDREAS KAPSOMENOS

    Ο Μιχαήλ Μπαλόπουλος ήταν Έλληνας στρατιωτικός και από τους πρωταγωνιστές της Χούντας των Συνταγματαρχών. Γέννηση: 1921 Απεβίωσε: 2 Μαρτίου 1978, Φυλακές Κορυδαλλού, Κορυδαλλός Αττικής Στην κυβέρνηση Παπαδόπουλου ήταν υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας αρμόδιος για θέματα Εμπορίου από τις 31 Ιουλίου 1972 ως τις 28 Σεπτεμβρίου 1973. Στη δίκη της χούντας καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη το 1975. Προηγουμένως, καταδικάστηκε από στρατοδικείο σε κάθειρξη 3,5 ετών για την υπόθεση του "σκανδάλου των κρεάτων". Η υπόθεση αφορούσε την εισαγωγή ακατάλληλων για τη υγεία κρεάτων από την Αργεντινή έπειτα από δωροδοκία των υπαλλήλων και σε συνεργασία με μεγαλέμπορους της Ροδεσίας. Σταδιακά η ποινή εκείνη μειώθηκε στους 14 μήνες. Ήταν επίσης γραμματέας του ΕΟΤ. Πέθανε έπειτα από οξύ έμφραγμα στις φυλακές Κορυδαλλού (βρέθηκε νεκρός στις 2 Μαρτίου 1978).

    Πριν μήνα
  • Basilis Barsos
    Basilis Barsos

    Το 1971 μονιμοποίησε , όλους όσους ήθελαν, τους επί πολλά χρόνια, επί συμβάσει υπαλλήλους του Δημοσίου, για να πάψουν να είναι πολιτικοί όμηροι. Εξετίμησα την Χούντα , μετά την πτώση της και τον θάνατο του αειμνήστου Πατριώτη Γεωργ. Παπαδόπουλου, από την μετέπειτα στάση της και συγγκρίνοντας την , με τις Κυβερνήσεις του "Δημοκρατικου τόξου"

    Πριν μήνα
  • Vasilis Caravitis
    Vasilis Caravitis

    Η κεκτημένη ταχύτητα της οικονομικής πολιτικής του Καραμανλή ήταν αυτή που έκανε την οικονομία επί χούντας να φαίνεται ακμαία. 'Ολες οι συμβάσεις σημαντικών έργων έγιναν επί Καραμανλή, αλλά και σημαντικά έργα υποδομής. Η ΜΟΜΑ είχε ήδη ξεκινήσει τα σημαντικά, έργα, ιδίως στην περιφέρεια, και αυτό συνεχίστηκε και επί χούντας. Από οικονομική άποψη είχαν μεσάνυχτα και μόνο κάποια σοβαρά δημοσιοϋπαλληλικά στελέχη των οικονομικών υπουργείων κράτησαν την οικονομία στα πόδια της και συνέχισαν το έργο του Καραμανλή που φαινόταν ως έργο της χούντας. Υπήρχαν και πολλά στελέχη της χούντας που "έφαγαν" το κατά δύναμιν (ας μην ξεχνάμε το "μπαλόσημο"...). Ανάγλυφα φαίνεται η πολιτική της χούντας και της λογικής της στο έργο του Περάκη "Λούφα και Παραλλαγή".

    Πριν μήνα
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    THELO KAPIA STHGMH NA ANAFERETE GIA TO SHNTAGMA ,TOUS NOMOUS KAI ARTRA ,TA OPIA KATAPATHSAN META TA DHMOKRATHKA KOMATA,KAI DEN GNORIZOUN POLOI OTOI TO EFTIAKSE O LAOS ,KAI DEN GNORIZOUN OTOI POTE DEN THA PLIGONE TON ELLHNA,ALA EKANE TO PAN GIA NA EXEI TA PANTA,KAI AN FAGANE MERIKH KSHLO LHGO EITAN ,SE SHNKRHSH ME AFTO POU FAGANE META.

    Πριν μήνα
  • ANDREAS KAPSOMENOS
    ANDREAS KAPSOMENOS

    Δεν μας κάνετε και μια ομιλία για το Ευαγγέλιο να δούμε τι ξέρετε. ***Με το χέρι στο ευαγγέλιο*** Βρωμίσαμε Ρώμη.

    Πριν μήνα
  • ANDREAS KAPSOMENOS
    ANDREAS KAPSOMENOS

    25/2/2019 Ετσίλασε η γέφυρα στον ποταμό Κερίτη. Δεν ξαναπάω σε πανηγύρι θα κλειστώ σε μοναστήρι να πενθήσω το γιοφύρι. Το γιοφύρι του Κερίτη τ΄ωραιότερο στην Κρήτη. Ντίρι-ντίρι-ντίρι-ντίρι να το πίνεις στο ποτήρι. Ποντικοί και σκατζοχοίροι θα μας κάνουν ψωμοτύρι. Ντίρι-ντίρι-ντίρι-ντίρι λέω να κάνω χαρακίρι.

    Πριν μήνα
  • ANDREAS KAPSOMENOS
    ANDREAS KAPSOMENOS

    ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ=3+8=11=2 1182=12 3 185=17 ΚΑΡΛ είναι το ΑΘΗΝΑ=1821 αναγραμματισμένο ΚΑΡΛ=1182 δηλαδή 1821Ελληνική Επανάσταση ΚΑΡΛ=1182 ΕΝΑ και μεγίστη έκρηξις του ΔΥΟ. ΜΑΡΞ=3185=ΤΡΙΑ και μεγίστη έκρηξις του ΠΕΝΤΕ. Δύο BIG BANG και ένα ΠΥΡ. Και η επανάσταση ξεκίνησε από το ΔΥΟ που είναι ο Ρώσσος και κράτησε 74 χρόνια. Δηλαδή 7+4=11 1+1=2 Μεταφυσικά στημένο το παιχνίδι.Τα θαύματα του ΔΥΟ.

    Πριν μήνα
  • KMB 1013
    KMB 1013

    Ο καλος δικτατορας παπαδοπουλος ο κακος δικτατορας Ιωαννιδης λες και δεν ηταν συνεταιρακια.6 χρονια μαζι ηταν.

    Πριν μήνα
  • Filippos Marinos
    Filippos Marinos

    Δεν είπες και για την ασφάλεια. Κοιμόμαστε με ανοικτές τις πόρτες στα Κ Πατήσια, κανε το σήμερα ; θα σου πάρουν και το κρεβάτι.

    Πριν μήνα
  • STAVROS TAILIDIS
    STAVROS TAILIDIS

    POLOI OREA TA LES ,OMOS H HPOKRISIA DEN TOUS AFHNH NA TO DEXTOUN ,POU AFTH EITAN XHROTERH APO THN EPOXH EKHNH

    Πριν μήνα
  • meniosg
    meniosg

    Ποια η σημασια αυτης της κουβεντας για τη Χουντα; Μιλαμε για 60'ς-70'ς. Τώρα μιας και έχουν περάσει 40 χρόνια από τη Χούντα και ΔΕΝ θα ξαναερθει, πέστε για ύπνο και όνειρα γλυκά φασιστακια.

    Πριν μήνα
  • Les Miserables
    Les Miserables

    Ξύπνα φίλε άλλοι κυβερνούν απλά Ξύπνα ΡΕ

    Πριν μήνα
  • Artemis Archer
    Artemis Archer

    Η γιαγιά μου έλεγε πως κοιμόνταν με ανοιχτές μπαλκονόπορτες το καλοκαίρι και το κεφάλι τους απείχε από το δωμάτιο ένα μέτρο από το δρόμο έξω στα ισόγεια αλλά κανείς δεν ανησυχούσε πως θα μπουν κλέφτες στο σπίτι.

    Πριν μήνα
  • Artemis Archer
    Artemis Archer

    Όσοι διαθέτουν απλή κοινή λογική και καθαρή κρίση θα συμφωνήσουν μαζι σας αδιαμφισβήτητα. Να κάνετε βίντεο και για το Μικρασιατικό, παρακαλώ.

    Πριν μήνα
  • ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

    απλοί συνταγματαρχες πολέμησαν παντού και στο τέλος τα έβαλαν και με τους εβραιοσιωνιστες και την κατάληξη τους την ειδαμε

    Πριν μήνα
  • PEL ROOM
    PEL ROOM

    Έχεις πρόβλημα. Όταν είσαι φασίστας, ότι καλό κάνεις αναιρείτε. Βάλτο στο μυαλό σου.

    Πριν μήνα
  • G. DEATH
    G. DEATH

    Συγχαρητήρια κύριε μου,άψογος,ειλικρινής.

    Πριν μήνα
  • konstantinos Giannakopoulos
    konstantinos Giannakopoulos

    Κυριε Μπεθανη, θα συμφωνησω με αυτα που λετε, αλλα με δυο διορθωσεις... Πρωτον, οταν λεμε Χουντα, εννοουμε τον Γ. Παπαδοπουλο. Ο Παπαδοπουλος, ειχε ''πεσει'' απο τον Ιωαννιδη. Ο Παπαδοπουλος, ΔΕΝ ειχε καμμια αναμειξη με τον ευκολοπιστο και εν ολοιγοις βλακα, Ιωαννιδη, ο οποιος πιστεψε τα λογια του Κισσιγκερ.... Δευτερον, τους Πακιστανους μπορει να τους εφερε η Χουντα, αλλα ηταν ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΛΕΓΧΟΥ! Αυτο για το οποιον κοπτεσθαι! Και μου κανει πραγματικα μεγαλη εντυπωση που ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ την συνεχεια! Θα σας την πω εγω...οι δυσπιστοι, ας το ψαξουν και στο Google. Το 1973 επι Παπαδοπουλου, Ο Αλι Μπουτο ο προεδρος του Πακισταν, σε συνεντευξη που παραχωρησε δηλωσε πως, ''εαν η Τουρκια εμπλακει σε πολεμο με την Ελλαδα, εμεις ως Μουσουλμανικη χωρα, θα σταθουμε στο πλευρο της...'' Ξερετε τι εγινε την επομενη;; Ο Παπαδοπουλος, σε συννενοηση με τους Ελληνες Εφοπλιστες, ξεφορτωσε 3000 Πακιστανους, στη χωρα τους! Εκτοτε, κανενας Πακιστανος δεν δουλεψε ξανα σε Ελληνικο πλοιο!!! ΑΥΤΟ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!! Μου κανει πραγματικα εντυπωση, πως ενω ξερετε τοσα και τοσα, αυτη η ''λεπτομερεια'' σας...διαφευγει! Ειμαι σιγουρος οτι το ξερετε, αλλα το αποκρυβετε... Και το πρωτο και το δευτερο... Δεν ξερω, καπου με μπερδευετε. Θα κανω μια δικη μου υποθεση και θα σας δωσω...ελαφρυντικα! Μαλλον, εαν τα λεγατε αυτα, θα ησασταν καταφανως υπερ του Παπαδοπουλου και ευρισκε υποβαθρο ο αντιλογος του...εγκωμιου! Αλλα θελετε να παραμεινετε ουδετερος. Δεν ειναι λαθος να στηριζετε την Αληθεια, αλλα ΟΛΗ την Αληθεια! Κι ας σας πουν οτι και οπως θελουν...Ετσι κι αλλοιως, φασιστα θα σας πουν οι...φασιστες. Τωρα σχετικα με την ''Χρυση Αυγη'', οταν με ρωταει καποιος πολιτικοποιημενος, ''εσυ δηλαδη, τι λες να ψηφισουμε;;'' (διοτι τον εχω κολλησει στον τοιχο με τα ιδια επιχειρηματα και...επιπλεον!), απαντω ως εξης: Οταν καποιος ζητησε απο τον Σωκρατη, λογω της Σοφιας του, την γνωμη του γιατο τι πρεπει να κανει σε καποιο ζητημα του, εκεινος του απαντησε: ''Δεν μπορω να σου πω τι θα κανεις, αλλα μπορω να σε μαθω να σκεφτεσαι, για να ξερεις τι πρεπει να κανεις...''

    Πριν μήνα
  • ioan nikolaou
    ioan nikolaou

    Για το θέμα της Κύπρου δεν συμφωνώ. Εφταιγαν οι ΗΠΑ-κύκλοι της ΕΕ και ΝΑΤΟ με την βοήθεια τών προδοτών Ιωανίδη κλπ.Μήν ξεχνάμε ότι οι ΗΠΑ κλπ , όποιος τους πάει κόντρα τον καθαρίζουν. Κοιτάξτε στην κεντρική και νότια Αμερική καθώς στην Μεσόγειο Λιβύη -Ιράκ-Συρία-Περσία (όταν ήταν ο Σάχης που δεν τον πήγαν κάποια στιγμή .Του έστειλαν τον ΧΟΜΕΙΝΙ από την Γαλλία και έγινε το σώσε στην Περσία). Θα μπορούσα να σας πώ πολλές λεπτομέρειες για τα προηγούμενα κράτη. Το γεγονώς είναι ότι πράγματι και οι πολιτικοί μας φταίνε τρομερά και ιδιαίτερα οι δήθεν προοδευτικοί πολιτικοί.

    Πριν μήνα
  • Ακης Ρόμας
    Ακης Ρόμας

    Όπως εσεις παραθετετε επιλεκτικά κατα συρροή μαρτυρίες που επιβραβεύουν τη χούντα με τον ίδιο τροπο θα μπορούσε και κάππιος άλλος να παραθέτει τα εγκλήματα, τις εξορίες, τις εισβολές σε σπίτια, το δημοψήφισμα με τις απειλές της χωροφυλακής, την προδοσια της Κυπρου, την έλλειψη αντιπαλου, ένα καθεστώς που έπαιζε μόνο του μπάλα και έδινε άρτο και θεαματα για να παραπλάνει. Και για τον Ανδρέα, καντε μια βόλτα στην Ελλάδ ακαι ρώτήστε τον κοσμο τον απλό που του έδωσε κοντά στο 50% ( αν ρωτατε για δημοκρατια) και ποσο οι πλανημενοι...... γέμιζαν τις πλατειες όταν μιλούσε., Κρίμα που δεν ήσασταν τότε να βγαζετε video για να καταγγείλετε την απάτη του......

    Πριν μήνα
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΑΓΟΡΑΡΗ
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΞΑΓΟΡΑΡΗ

    Ευγε ! κ. Μπεθανη για τις αληθειες καποιος πρεπει να τα πει επιτελους, να μεινουν στην ιστορια

    Πριν μήνα
  • Γεώργιος Αθανασόπουλος
    Γεώργιος Αθανασόπουλος

    Αν ήταν τότε χούντα μπορείτε να μου πείτε σήμερα τι έχουμε?

    Πριν μήνα
  • Xnsei
    Xnsei

    +PP1969GR ρε φιλε απο το δημοτικο μου λενε για τους κακους δικτατορες, τους νεκρους του πολυτεχνειου. Ποτε μου ομως δεν φανταστηκα οτι μονο η κοκκινοσκουφιτσα σκοτωθηκε τοτε απτον κακο το λυκο. Δεν ετρωγες ξυλο χωρις λογο, ο πατερας ενος φιλου μου που ειναι τωρα 60+ τον δεσαν αναποδα και εφαγε ξυλο επειδη εκλεψε με αλλους 2 μια εκκλησια, τωρα εαν σε ληστεψουν οι λαθρο δεν θα γινει τιποτα, αναρχια επικρατει στην ελλαδιτσα μας και μας κουνιεται και ο τουρκος. Δε λεω, ο ιωαννιδης φταιει για την κυπρο. Ειναι μεγαλη ιστορια. Απο μεριας μου συγγνωμη για το βρισιμο που σου εριξα αλλα δεν μου αρεσε που εβρισες τη πιστη μου..

    Πριν μήνα
  • Xnsei
    Xnsei

    +PP1969GR δεν ειπα οτι εισαι αριστερος, μην τα μπερδευουμε. Εισαι ομως συνειδητος πολιτης. Πως γινεται να εχεις αποψη για τοτε που (νομιζω) δεν θα ζουσες και δεν εχεις για το τωρινο μπουρδελαδικο. Απο τοτε που η χωρα πτωχευσε οι αυτοκτονιες αυξανονται εκθετικα. Αυτο δηλαδη δεν ειναι φασισμος? Αντε τοτε τους εξοριζαν στα ξερονησια, ομως χωρις λογο δε τιμωρουνταν κανενας! Η χωρα ξεπουλιεται και μερικοι βριζουν τον παπαδοπουλο που την εφερε σε αναπτυξη αντι να διαδηλωσουν κ να κρεμασουν τον πουστη τον τσιπρα. Δεν εχω κανενα θεμα με αλλοδαπους, ας λυσουμε την ανεργια στη χωρα μας και τοτε ευπροσδεκτοι ολοι!

    Πριν μήνα
  • Foti Pilarinos
    Foti Pilarinos

    Μπράβο συγχαρητήρια Μαζί σου συμφωνώ

    Πριν μήνα
  • Αλέξανδρος Μιμιγιάννης
    Αλέξανδρος Μιμιγιάννης

    Επιτέλους ένας ανθρωπος που μιλάει ανοιχτα και δεν φοβάται τις συνέπεις της Σήμερον "Δημοκρατείας" ! ... Υ.Γ. Το μονο που ξερω και θυμάμαι απο το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ, (μιας και είμαι "αμόρφτος") είναι το ελευθερία έκφρασης και λόγου! 25η Μαρτίου και όλοι τραγούδαγαν το Μακεδονία Ξακουστη στις παρελάσεις! Αύριο περιμένω να δω πόσοι και ποιοι θα τιμωρηθούν... απο αυτην την ανάγκη για "κοινονικη κατακραυγή".... για το άδικο της Συμφωνίας των Πρεσπών! Δημοκρατεία της πρώτη φοράς "Αριστερας" 2014 Vs Χούντα της "Δεξιας" 1974 = 0-0 Για να δουμε τι θα γράψει το κοντέρ!

    Πριν μήνα
  • Symeon
    Symeon

    Επανάσταση. Αυτός είναι ο σωστός χαρακτηρισμός.

    Πριν μήνα
  • Labros Gravaris
    Labros Gravaris

    Καλά όλα... αλλά όσον αφορά την Κύπρο έκανες ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος! Η Κύπρος δεν χάθηκε επί Παπαδόπουλου αλλά επί Ιωαννίδη, όταν ο Παπαδόπουλος ήδη είχε παραδώσει την εξουσία και είχε προκηρύξει εκλογές, πολύ πριν γίνει η Κύπρος και το Πολυτεχνείο. Ο σχεδιασμός του όμως και η ομαλή μετάβαση σε δημοκρατικό πολίτευμα ακυρώθηκε από τον σφετερισμό του Ιωαννίδη. Επίσης για την Τουρκική εισβολή δεν φταίει ο Παπαδόπουλος, αλλα ο Μακάριος! Θα πρέπει να ανεβάσεις ένα βίντεο αναδίπλωσης και διόρθωσης του σφάλματος. Τέλος, όσον αφορά τους Πακιστανούς, δεν γνωρίζω αυτό που λες αν ισχύει, ωστόσο άλλο η ΝΟΜΙΜΗ εισροή εργατικού δυναμικού με διακρατικές συμφωνίες και για περιορισμένο χρονικό διάστημα, και άλλο ο ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΣ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ της χώρας, όπως αυτό πραγματοποιείται τώρα!

    Πριν μήνα
  • MARKUS MARKUS
    MARKUS MARKUS

    Ευγε ! κ. Μπεθανη λετε την αληθεια χωρις παθος και μισος και ο λογος σας πρεπει να μεινει στην ιστορια της Ελλαδας μας να διδασκει τους τους Ελληνες στο μελλον.

    Πριν μήνα
  • ace ventura
    ace ventura

    Εγω λεω να του κανουμε και αγαλμα βλακα.

    Πριν 17 ημέρες
  • Castillo 1998
    Castillo 1998

    Άμα χάσαμε με την χούντα την μισή Κύπρο με Ν.Δ και Σύριζα θα χάσουμε όλη την Ελλάδα.. !!! 1 υπογεννητικότητα ...2 μαζικές αφίξεις ΛΑΘΡΟ 3 Οικονομική κρίση....

    Πριν 2 μήνες
  • Georgios Iliopoulos
    Georgios Iliopoulos

    Όσο και να την εξωραΐζετε την τυραννία, τυραννία παραμένει. Παραπέμπω στην προφητική δήλωση του Γιώργου Σεφέρη στο BBC το 1968.

    Πριν 2 μήνες
  • Λεωνίδας Πριμικυρλίδης
    Λεωνίδας Πριμικυρλίδης

    Στην κηδεία του Παττακού, που αναφέρατε, παρευρέθηκαν από τον πολιτικό κόσμο μόνο οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής Παππάς και Μπαρμπαρούσης. Στην μνήμη του αείμνηστου Παττακού, αναφέρω αυτά που άκουσα από τον ίδιο τον Παττακό: "όταν πήγα στο χωριό μου στην Κρήτη, μου είπε η μάνα μου: "Τι κακό κάνατε βρε παιδί μου στην Ελλάδα!". Της απήντησα "Βρε μάνα! Το λεωφορείο σταματούσε 2 χιλιόμετρα μακριά από το χωριό. Τώρα έρχεται μπροστά στο σπίτι μας. Επίσης, νερό φέρναμε στο σπίτι από τα 500 μέτρα μακριά. Τώρα η βρύση είναι μέσα στο σπίτι μας. Επιπλέον, το ηλεκτρικό ρεύμα που δεν υπήρχε, τώρα κι αυτό είναι στο σπίτι μας. Και σε ρωτώ. Τι κακό κάναμε σε εσένα και στην Ελλάδα;". Εγώ προσωπικά δεν είχα ενεργή συμμετοχή στην εφταετία. Κάνοντας όμως μια αίτηση για να προσληφθώ ως τεχνικός υπάλληλος, με τα ανάλογα προσόντα, παρ' όλο που είχα εσφαλμένες απόψεις (με τόσους δικούς τους ανθρώπους εμένα θα έβρισκαν να βάλουν;), τελικά προσλήφθηκα. Επίσης αναφέρω ότι όταν ανέλαβε την εξουσία η Επανάσταση της 21ης Απριλίου, ήρθαν στο χωριό μου αξιωματικοί και κάλεσαν όλους τους χωριανούς να χορέψουν μαζί πατριωτικά τραγούδια. Τολμώ να αναφωνήσω: ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1967 με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της!

    Πριν 2 μήνες
  • apostolos panagulis
    apostolos panagulis

    Α ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ Ο.Ο.Σ.Α ΓΙΑ ΤΟ 72 ΚΑΙ 73 ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΟΙΟ Κ.ΜΠΕΘΑΝΗ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΠΟΥ ΧΩΡΗ? ΜΗΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΘΑΙ ΟΤΙ ΤΟ 1.000.000 ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΕΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥΣ?

    Πριν 2 μήνες
  • John Savoullis
    John Savoullis

    Ενδιαφέρον βιντεο που δυστυχώς δεν μπορείς να επιβεβαιώσεις αρκετά στοιχεία οπως πχ τα οικονομικά. Οι Έλληνες έδιναν ότι οικονομικά στοιχεία ήθελαν στους άλλους, δεν υπηρχε η δημοσιονομική πειθαρχεία. Ξέρουμε σίγουρα ότι το 1967-74 η Ελλάδα ηταν φτωχή χώρα. Δεν ξέρω αν είχε ανάπτυξη όπως (η κοντα σ)την Ιαπωνία αλλά ο κόσμος ήτανε φτωχός. Πώς ήταν όμως η οικονομία το 67 και πως ήταν το 74? Το ότι οι Έλληνες είναι απείθαρχοι και δύσκολα τους κάνεις να πειθαρχήσουν στους κανονισμούς μιας πολιτείας αυτό είναι αλήθεια. Η Χούντα όντως έβαλε ένα κουμάντο σε αυτή την απειθαρχεία και ίσως και να ίσαν και αδιάφθοροι όπως λέει εδώ. Το μεγάλο πρόβλημα όμως ήταν ότι το κόστος της Χούντας ήταν η έλλειψη στις βασικές ελευθερίες, ήτανε μια δικτατορία! Έλλειψη στην Ελευθερία του λόγου, της αυτοδιάθεσης, του ελευθέρως συναθρίζεσαι, στα πολιτικά. Και όχι μόνο έλλειψη, όποιος διαφωνούσε μαζί τους ήταν εχθρός... Δεν μπορεί η Χώρα που γέννησε την Δημοκρατία να θαυμάζει την Δικτατορία!!!

    Πριν 2 μήνες
  • Dimi P.
    Dimi P.

    Για το θέμα της Κύπρου διαφωνώ. Η χούντα είχε στήριξη από της ΗΠΑ. Δεν γίνεται να παίρνεις την πρωτοβουλία «πάω να ρίξω την κυβέρνηση της Κύπρου, ενώ υπάρχει τουρκικός στρατός στο νησί». Από δικιά μου άποψη πιστεύω πως πήραν εντολή από τους αμερικανούς. Το λέω αυτό γιατί τώρα βλέπουμε μια κατάσταση απο την οποία ο αμερικανός έχει τεράστιο κέρδος, γιατί η Κύπρος έχει δύο πλευρές και δεν μπορεί να βγάλει η μια μεριά πετρέλαια χωρίς να αντιδράσει η άλλη. Έρχεται τωρα ο αμερικανός και τα βγάζει αυτός, διότι ξέρει ότι η Τουρκία δεν θα του επιτεθεί. Αυτή είναι η δίκη μου άποψη, θα ήθελα να ακούσω και την δίκη σας γνώμη.

    Πριν 2 μήνες
  • kostas siganos
    kostas siganos

    ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ...

    Πριν 2 μήνες
  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΥΡΛΟΓΛΟΥ
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΥΡΛΟΓΛΟΥ

    Eγω δεν θυμαμαι πακιστανους επι χουντας οι πακιστανοι ηρθαν στην ελλαδα πολυ αργοτερα

    Πριν 2 μήνες
  • MANOSATLANTIC
    MANOSATLANTIC

    Μπράβο συγχαρητήρια πέστα...........

    Πριν 2 μήνες
  • Georgios Kantemis
    Georgios Kantemis

    Συγνωμη που δν διαβασα ολα τα σχολια αλλα μιλαμε για πραγματικη κοσμοσυροη και χαιρομαι να βλεπω ανθρωπους με ανοιχτα ματια γτ κακα τα ψεματα οι περισοτεροι τα εχουν κλειστα και τα αφτια και τα ματια.... Επισης αποτι εχω μαθει και δν ετυχε να διαβασω ή να ειπωθει στο βιντεο περαν της οικονομικης αναπτυξης υπηρξε και διπλωματικο εργο με πολλες συνεργασιες αλλα το κυριοτερο για μενα υπηρχε Προνοια Περιθαλψη και Υγεινομικοι ελεγχοι σε ολη τν επικρατεια κι αν τυχαινε να φταρνιστεις μου λεγανε κατι παλιοτεροι απο μενα χωρις να βαλεις το χερι μπροστα σε τσακωνε ο χωροφυλακας και σε πηγαινε αυτοφωρο....Τωρα αυτο θεωρειται καταχρηση εξουσιας,ακομα και να δει τν κλεφτη ενας αστυνομικος δν εχει το δικαιωμα να τν κυνηγησει αν δν τν καταγγειλει το θυμα πρωτα....Ωραια πραματα.... Οσο για την Κυπρο εγω ξερω απο πολυ καλες πηγες γτ υπηρετησα και στη Χιο οτι ο Παπαδοπουλος οχι δν τν πουλησε αλλα ετοιμαζε να στειλει κρυφα στρατο απο το λιμανι στα Μεστα Χιου και τα καρφωσε ο μεγα δημοκρατης Καραμανλης στους Αγγλους και μπλοκαραν τα μεταγωγα πριν καν σηκωσουν αγκυρα.... Δημοκρατια;;; ποια δημοκρατια;;; Απασαι οι εξουσιες πηγαζουν εκ του λαου κι υπαρχουν υπερ αυτου Ποιος με ρωτησε εμενα προσωπικα αν θελω να δωσω το ονομα Μακεδονια στα Σκοπια;;; ζητησαμε δημοψηφισμα...μας το αρνηθηκαν... αντιθετα κανανε δημοψηφισμα περιμενοντας το μεγαλο ΟΧΙ στο γκρεξιτ κι εμεις ειπαμε ΝΑΙ Περιμενανε να πουμε ΝΑΙ στν ενωμενη ευρωπη κι εμει ειπαμε ΟΧΙ Τα τονιζω και τα δυο γτ τελικα κανεις δν καταλαβε τι ψηφισαμε γτ εγινε το δημοψηφισμα και πιο ηταν τελικα το αποτελεσμα.... Αυτα ειναι τα κολπα της δηθεν δημοκρατιας που ηδη πριν πεσει η χουντα ο Καραμνλης κι οι αλλοι ταχα μου εξοριστοι Κανελοπουλος Παπανδρεου κλπ ειχαν υπογραψει την ενταξη στην τοτε ΕΟΚ Και παλι κανεις δν ρωτησε τν ελληνικο λαο Αντιθετα τα ριξανε ολα στο βασιλια τον βγαλανε προδοτη και τν διωξανε κακην κακως... Οσο για το οτι οι χρασυγιτες αποκαλουνται συνεχεια της χουντας 1η φορα το ακουσα εδω καλα μιλαμε το ανεκδοτο της χιλιετιας.... στο καλο σας με κανατε και γελασα ναστε καλα!!!!!! Κι επειδη τν εχω ψιλοψαξει τν υποθεση για μενα οσο κι αν υπαρχουν ενστασεις για την Μελινα απο καποιους γνωστους μου ο Γεωργιος Παπαδοπουλος ο Γεωργιος Γενηματας ο Αντωνης Τριτσης κι η Μελινα Μερκουρη ηταν απο τους ελαχιστους που παλεψαν για τν ΠΑΤΡΙΔΑ κι οχι για ατομικον οφελος... Κυριως ο Τριτσης που βρεθηκαν 2 χειρογραφα νομοσχεδια απο γραματεα επι...συγνωμη δν θα τν καψω τν κοπελα...υστερα ποσα χρονια ξεχασμενα απειδη ηρθαν συστημενα νομοσχεδια απο τν ευρωπη για τν καταργηση τοτε το 1987-88 της ιστοριας απο τα ΤΕΛ και ΤΕΣ γτ οι εργατες δν χρειαζονται λεει να μαθουν ιστορια ακουσον ακουσον για 4ο ετος και καταργηση ανωτατης εκπαιδευσης κι αλλα πολλα Τοτε εγω πηγαινα στο 1ο ΤΕΛ Γαλατσιου στη Γκραβα Αυτοι οι παλιορουφιανοι μας πουλουσαν τα σκονακια σε οσους ειχαμε το θαρρος να μιλαμε και μετα λεμε γτ δν πιανουν τους μεγαλεμπορους αλλα ξεφευγουμε λιγο..... Αυτα ειναι μια αλλη ιστορια.... Μια τελευταια προδοσια που πουλησε ο Καραμανλης σχεδια υπεροπλων απο ελληνα φυσικο σε μυστικες ισραηλινες δυναμεις τις οποιες εκ των υστερων δν εκμεταλευτηκαν ουτε οι ισραηλινοι καιι τι γινανε αυτα τα σχεδια;;; Βρηκα βημα και ξεσπαθωσα ναστε καλα φιλε μου!!!

    Πριν 2 μήνες
  • Fwtis Antwniou
    Fwtis Antwniou

    μετις μαλακιες που κανουν οι πολιτικοι χουντα θαχουμε συντομα και καλα λει εχουμε ολιγαρχια

    Πριν 2 μήνες
  • θωμας χαραλαμπακος
    θωμας χαραλαμπακος

    εντελως τυχαια , ειδα και ακουσα ,,το video .Δεν άκουσα , σχολιο για το δημοψηφισμα για το Συνταγμα περι Προεδρικης Δημοκρατιας ,και την έκριση του απο τον Ελληνικο Λαό ..

    Πριν 2 μήνες
  • giannis kalogeropoulos
    giannis kalogeropoulos

    Λαμογια στο χακί λέγεται το βιβλίο που δίχνει με στοιχεία από το λογιστήριο του κράτους πόσοι κλητήρες έγιναν εφοπλιστές επί πράκτορα CIA Παπαδοπούλου κ τι πάρτι γινόταν επί χούντας!!!Μπεθανη μόνο στο Κομφούκιο μοιάζεις,διανοούμενος του κόλπου είσαι κ λες πάντα ανακρίβειες κ στα ιστορικά θέματα.Μονο άσχετοι σε παίρνουν στα σοβαρά.Εε Νούμερο

    Πριν 2 μήνες
  • MARKUS MARKUS
    MARKUS MARKUS

    Μπεθανης Δασκαλος ! κριτικη στον Μπεθανη κανουν οσοι ειναι ανθελληνες και μισουν την Ελλαδα μας..

    Πριν 28 ημέρες
  • giannis kalogeropoulos
    giannis kalogeropoulos

    Γενικώς σε πολλά θέματα λέει ανακρίβειες κ μπαρουφολογιες για ημιασχετους που ξέρουν γενικότητες.Τον είχα για σοβαρότερο γιατί μου θυμίζει το πρώτο ξάδελφο μου Δρόσο-φιλοσοφο όπως το φωνάζουμε.Μονο που είναι κ καθηγητής φιλολογίας κ επίσημα!! Ατελείωτες κουβέντες με πολλούς άλλους κ μαζί του για τέτοια θέματα.Κυριως ιστορικά.

    Πριν μήνα
  • giannis kalogeropoulos
    giannis kalogeropoulos

    Μόνο συριζαιος δεν είμαι!!!! Όπως χρησιμοποίησαν το Παπαδόπουλο όταν τους βόλευε έτσι χρησιμοποίησαν κ τους Συριζαιους για να κάνουν τις δουλειές τούς.Να διαβάζεις ιστορία κ από δεξιούς κ αριστερούς κ από άλλες πηγές για να καταλάβεις τι γίνεται κ που είναι η αλήθεια! Καί επειδή αυτό κάνω χωρίς παρωπιδες μόνο όπως τα λέει δεν είναι, καμία σχέση!!

    Πριν μήνα
  • Αρχαίος Έλλην
    Αρχαίος Έλλην

    giannis οταν λες τον Μπεθανη νουμερο, πρεπει να γνωριζεις οτι οι ασχετοι οπως τους λες οτι τον βλεπουν ειναι εκατομμυρια. αρα σκεψου καλλυτερα μηπως εισαι απλως αλλος ενας βλακας προδοτης συριζαιος.

    Πριν μήνα
  • Geo Sef
    Geo Sef

    Να ρωτήσω κάποια πράγματα, ποιός ήταν ο λόγος που άνθισε οικονομικά η χούντα? δεν αλλαξε τίποτα στην παραγωγικότητα της η χώρα. Ποιό ήταν το εξωτερικό χρέος της χώρας πριν και μετά την χουντα? (Το εξωτερικό ρωτάω!) Το οτι συγκρίνεις την Ελληνική οικονομία με τα θάυμα της Ιαπωνία το θεορώ επιεικά ανόητο! Δεν χρειάζεται να αναλύσω γιατι. Το οτι το Σύνταγμα είχε υψηλές τιμές ακινήτων επίσης δεν μας λέει κάτι, Αυτή την στιγμή έχουμε πολλά περισσότερα μέρη που έχουν υψήλές τιμές ακινήτων, Ηρώδου Αττικού και Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι απο τα ακρίβότερα ακίνητα στην Ευρώπη. όπως και πολλά νησια Μύκονος, Σαντορίνη κτλ. Τώρα αυτό που λές οτι βοηθούσε και κομμουνιστές ενώ εσυ ο ίδιος μας ενημερώνεις οτι ενεργοι (φανεροί) ήταν εξορία, ε δεν θα το σχολιάσω. Αλλο ερώτημα αφου υπάρχει διανθιση και όλα ηταν τοσο καλά τι παρήγαγε η Ελλάδα εκείνη την περίοδο που την έφερε στο παγκόσμιο προσκήνιο σε κάποιο τομέα? Γιατί απο ότι θυμάμαι ακόμα και οι καλλιτέχνες που προκαλούσαν παγκόσμιο ενδιαφέρων ήταν εξώριστοι! Επίσης για την ανεργεία, πως να υπάρχει ανεργεια αφου ενα μεγάλο ποσοστό ή΄ταν εξώριστοι, πραγματικά αστείο και τραγικό που το συζητάμε. Αλλο ερώτημα, που στον κόσμο υπάρχει δημοκρατία σήμερα? Δεν υπαρχει λοιπόν δημοκρατία ακόμα και πανω απο το 50% να ψηφίσει, τωρα αν δεν γνωρίζετε το γιατι, θα σας παραπέμψω σε πολιτκά βιβλία περι τι σημαίνει δημοκρατία! Η δημοκρατία απαιτεί τεραστια πολιτική, πνευματική ευθύνη και τεράστια ηθική απο τον κάθε πολιτη!. και φυσίκα δεν υπάρχει δημοκρατία, με πολίτες οι οποίοι παρακάτω επικρότησαν αυτο το επιφανειακό βιντεακι (ζητώ συγνώμη για τον χαρακτηρισμό αλλά πραγματικά δεν βρίσκω άλλο αυτή την στιγμή). Το οτι ο Παττακός κυνηγούσε αυτους που πετάνε απο το παράθυρο σκουπίδια επίσης δεν θα το σχολιάσω. Επίσης να πω οτι σκουπίδια βλέπω πολλα απο τις φωτογραφίες της εποχής! ο ηλεκτρισμός και οι δρόμοι συνέχισαν να γίνονται και μετά χουντας, αρα δεν ήταν προνόμιο της χούντας! ¨Οσο για την διαφθορά λες τα οικονομικά σκάνδαλα και οι φόνοι που γίνανε επι χούντας δεν ειναι... οκ! Τώρα περί ξεπουλήματως της θρησκείας η οποία επιβλήθηκε στους Ελληνες με σφαγές? δεν πληρώνει φόρους, καταπατάει Ελληνικά εδάφη και μισθόνεται απο τον 'Ελληνα φορολογούμενο πολίτη και ολα αυτά να μας μεταφέρει Ευραικά ιδεώδη... επίσης δεν θα το σχολιάσω. Οποιος γνωρίζει ιστορία θα καταλάβει ! και τελευταίο οτι το να υιοθετουν όλοι ωστε να μην μεγαλώνουν τα παιδια σε ορφανοτροφεία το θεωρείτε κακό και είναι υπερ της υπογεννητικότητας... επίσης δεν θα το σχολιάσω! Το τελευταίο το βρίσκω και κάπως άρρωστο και διεστραμμένο σαν σκέψη! Με πολή αγάπη Γιώργος, έυχομαι η Ελλάδα να ξυπνήσει σύντομα και να ανασύρει τα Ελληνικά ιδεώδη (ουτε χουντικά ουτε Κομμουνιστικά !!) που ο κόσμος τα χρησημοποιεί έκτώς απο τους Ελληνες!

    Πριν 2 μήνες